środa, 16 września 2015

Konkurs na miły początek blogowania :)

Żeby umilić Wam spędzanie czasu na moim blogu, oraz zachęcić do częstszego odwiedzania mnie, chciałabym zorganizować dla Was mały konkurs :)

Rozdanie, które jeszcze chwilę temu było na blogu było niezgodne z prawem, dlatego też usunęłam post. Przepraszam dziewczyny, które tam wzięły już udział i serdecznie zapraszam do ponownego wzięcia udziału tutaj :) Jestem początkującą blogerką i dopiero się uczę co "wolno" a "co nie", więc proszę
o wyrozumiałość :)

Do wygrania jest BOX z kosmetykami kolorowymi. Są to kosmetyki, które mam nadzieję każda z Was będzie mogła wykorzystać :)


Kosmetyki, które możecie wygrać:
1. Korektor L'oreal Paris True Match nr 5 - dla osób o ciemniejszej karnacji
nada się do tuszowania niedoskonałości, a osoby o jasnej karnacji będą mogły z powodzeniem wykorzystać go do konturowania na mokro :)
2. Mgiełka utrwalająca AVON - kosmetyk, który pojawił się w moich ulubieńcach.
Może i Wam się sprawdzi?
3. Czarna kredka do oczu PostQuam - dobra kredka do oczu to kosmetyk,
który warto posiadać w swojej kosmetyczce
4. Cień wypiekany Glazel nr F - pięknie mieniący się brzoskwiniowo rudy (?) odcień,
idealny na złotą jesień
5. Kolczyki CAT&CAT - drobny upominek,
który mam nadzieję, że spodoba się osobie która wygra :)

No dobrze, mam nadzieję, że wystarczająco Was zachęciłam do wzięcia udziału :P

1. Być publicznym obserwatorem bloga
www.asiollek.blogspot.com
2. Polubić stronę bloga na facebook'u
www.facebook.com/asiollekblog
3. Odpowiedzieć na pytanie:
"Co wolisz: róż czy bronzer? Dlaczego?"
4. Udostępnić publicznie informację o konkursie, która jest na facebook'u <KLIK>
Udostępnienie nie jest obowiązkowe - jeśli jednak będę wahać się z wyborem odpowiedzi, wybiorę tą osobę, która tę informację udostępniła :)
Wygra osoba, której odpowiedź najbardziej mi się spodoba - liczę na Waszą kreatywność :)


W komentarzu pod tym postem proszę o:
1. Obserwuję jako: ...
2. Lubię jako: ...
3. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
4. Jeśli udostępniłaś to wklej link


Regulamin konkursu:
1. Organizatorem rozdania jestem ja, autorka bloga.
2. Konkurs trwa od dziś do 10.10 a wyniki podam w ciągu 7 dni od jego zakończenia na blogu oraz na fb.
3. Nagrodą w konkursie są kosmetyki wymienione wyżej - wszystkie są nowe, nieużywane.
4. Po wyłonieniu zwycięzcy nagroda zostanie dostarczona pod wskazany adres laureata (jedynie na terenie PL)
5. Na dane do wysyłki czekam 3 dni! Po tym czasie wybieram kolejną osobę!
6. Koszt kosmetyków i ich wysyłki ponoszę jedynie JA!
7. Zabawa nie podlega pod gry hazardowe.
8. Biorąc udział w konkursie, akceptujesz ten regulamin!

11 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję jako: julka2131
    2. Lubię jako: Julia Plebaniak
    3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Bardzo waham się pomiędzy tymi dwoma produktami, ponieważ lubię używać ich obu w niewielkich ilościach. Po chwili zastanowienia stanowczo postawiłam na różu, gdyż jestem dość bladą osobą, pomimo tego, że jestem opalona naturalnie, ale na twarzy jakoś tego nie widać. Róż dodaje mi uroku i delikatnego ożywienia. Pomimo tego, że często się uśmiecham moja twarz nie jest do końca taka szczęśliwa. Dodając odrobinę różu staje się bardziej promienna.
    4. Jeśli udostępniłaś to wklej link https://www.facebook.com/julia.plebaniak/posts/906761706078749?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Obserwuję jako: malgoltestuje
    2. Lubię jako: Małgorzata Janusz Golonka
    3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Hmm mało kiedy używam tych kosmetyków, ale jeśli już to wolę róż, który w delikatny sposób podkreśla moje rysy twarzy i dodaje mojemu makijażowi uśmiechu i takiego kobiecego blasku :)
    4. Jeśli udostępniłaś to wklej link: https://www.facebook.com/malgorzatajanuszgolonka/posts/944441242293060

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: Mila Black
    2. Lubię jako: Mila Black
    3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Bronzer :) Delikatnie konturuje rysy twarzy co dodaje kobiecego wyglądu. Bronzer podkreśla też w delikatny sposób moją opaleniznę.
    4. Jeśli udostępniłaś to wklej link: https://www.facebook.com/asiollekblog/photos/a.1567006780186584.1073741828.1564794227074506/1569119409975321/?type=1

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako: Anitt W
    2. Lubię jako: Anittkova Blog
    3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Zdecydowanie wolę bronzer, dlatego że dzięki niemu mogę sobie "wyszczuplić" twarz która wygląda jak wielka dynia:D Tak, tak przez to że się upasłam moje kości policzkowe zaginęły w akcji:D Bronzer chociaż trochę pomaga mi je uwydatnić. Róży mało kiedy używam, ponieważ mam tendencje do czerwienienia się i razem w duecie z różem wyglądam już totalnie jak świnka Pigi:D (mam też blond włosy jak owa świnka:( :D Przypadek? Nie sądze :D
    4. Jeśli udostępniłaś to wklej link http://anittkova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje jako: Ola Maciejczyk
    2. Lubię jako: Ola Maciejczyk
    3. Odpowiedz na pytanie konkursowe: Róż! Dobrze nałożony róż nadaje nie tylko świeżości,ale poprawia rysy naszej twarzy! Łatwo go aplikuujemy i często pozwala dodać dziewczęcości naszej twarzy! Dodaję blasku i zawsze czuję się bardzo szczęśliwa i totalnie kobieca :)
    4. Dodałam baner na moim blogu: www.typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  6. 1. Obserwuję jako: Sabi S.
    2. Lubię jako: Sabi Si
    3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Bronzer! Bo nim sobie rkzywdy nie umiem zrobić, za to różem zawsze!
    4. isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Obserwuje jako: Paulina Dominika N.
    2. Lubię jako: Paulina N..
    3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Oczywiście, że bronzer ! Nie wyobrażam sobie makijażu bez użycia chociażby odrobiny bronzera. Uwielbiam mieć podkreślone rysy twarzy właśnie tym produktem. Może czasami przesadzam, aczkolwiek zawsze i wszędzie bronzer u mnie ceniony będzie ! Ave bronzer ! <3
    4. http://makeupandbeautybypdn.blogspot.com/p/banery.html

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: swiaturody159
    2. Lubię jako: Świat Urody
    3. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Mimo, że tego typu kosmetyków używam raczej sporadycznie to stawiam bardziej na bronzer. Podreśla on delikatnie moje rysy, kształ twarzy. Na początku mojej przygody z bronzerem nie potrafiłam dobrze go nakładać, dlatego też odpuściłam sobie jego używanie. Jednak postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę i teraz wiem, że mój makijaż z bronzerem wygląda o wiele lepiej. Moja twarz staje się taka inna.. :D
    4. http://swiaturody159.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wyniki konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyniki pojawią się lada dzień. Proszę o wyrozumiałość, niestety rozłożyło mnie choróbsko i leżę z gorączką :( dlatego też nic nowego się ostatnio nie pojawiło

    OdpowiedzUsuń